Print Page
Increase font sizeReset font sizeDecrease font size

Αυτοτελές Τμήμα Διοικητικών Οικονομικών Υπηρεσιών

Το Αυτοτελές Τμήμα Διοικητικών Οικονομικών Υπηρεσιών είναι αρμόδιο για την υποστήριξη όλων των οικονομικών, διαχειριστικών και διοικητικών θεμάτων λειτουργίας της ΑΔΑΕ.

Ειδικότερα οι αρμοδιότητες του Τμήματος μεταξύ άλλων είναι οι ακόλουθες:

  • Η τήρηση του Γενικού Πρωτοκόλλου, ηλεκτρονικού ή μη και του Γενικού Αρχείου της Αρχής.
  • Η παροχή γραμματειακής υποστήριξης και η διεκπεραίωση της αλληλογραφίας με ηλεκτρονική ή άλλη μορφή.
  • Η παροχή γραμματειακής υποστήριξης προς την Ολομέλεια της Αρχής.
  • Η μέριμνα για την έκδοση των Αποφάσεων, η ανάρτησή τους στη Διαύγεια και η τήρηση ειδικού βιβλίου Αποφάσεων της ΑΔΑΕ.
  • Η τήρηση του μητρώου προσωπικού και ο χειρισμός θεμάτων υπηρεσιακής κατάστασης, εκπαίδευσης και εφαρμογής της πειθαρχικής διαδικασίας του προσωπικού της Αρχής.
  • Η μελέτη αναγκών σε προσωπικό και η ορθολογική κατανομή του ανθρώπινου δυναμικού μεταξύ των υπηρεσιακών μονάδων της Αρχής.
  • Η μέριμνα για την καθαριότητα, την ασφάλεια του κτιρίου και την καλή λειτουργία των υποδομών του κτιρίου.
  • Η προμήθεια υλικοτεχνικού και τεχνολογικού εξοπλισμού, η διαχείριση αρχείου υλικού και η μέριμνα για την απρόσκοπτη λειτουργία αυτού.
  • Η μέριμνα για τη διαχείριση των οικονομικών υποθέσεων της Αρχής, όπως η εκκαθάριση παντός είδους αποδοχών και αποζημιώσεων, η μισθοδοσία των μελών και του προσωπικού, η διαχείριση των δαπανών και η προμήθεια παντός είδους υλικού και υπηρεσιών.
  • Η μέριμνα για τη σύνταξη, έγκριση και εκτέλεση του προϋπολογισμού της Αρχής.
Αξιολόγηση Ιστοσελίδας

Ο δικτυακός τόπος της ΑΔΑΕ είναι σύμφωνος με τα πρώτυπα του W3C για το XHTML και το CSS.

Έγκυρο CSS!

Valid XHTML 1.0 Transitional

ΓΡΗΓΟΡΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ