Στις αρμοδιότητες του Τμήματος Προσωπικού και Διοικητικών Υπηρεσιών περιλαμβάνονται:
- Η τήρηση του Γενικού Πρωτοκόλλου, ηλεκτρονικού ή μη, και Γενικού Αρχείου.
- Η παροχή γραμματειακής υποστήριξης και η διεκπεραίωση της αλληλογραφίας, με ηλεκτρονική ή άλλη μορφή.
- Η παροχή γραμματειακής υποστήριξης προς την Ολομέλεια της Α.Δ.Α.Ε.
- Η μέριμνα για την έκδοση των Αποφάσεων, η ανάρτηση τους στο πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ και η τήρηση ειδικού βιβλίου Αποφάσεων της Α.Δ.Α.Ε.
- Η μέριμνα εφαρμογής του Κανονισμού της Α.Δ.Α.Ε., των εσωτερικών εγκυκλίων και η παροχή οδηγιών και κατευθύνσεων προς το προσωπικό, αναφορικά με τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του.
- Η διαχείριση των θεμάτων υπηρεσιακής κατάστασης και υπηρεσιακών μεταβολών του προσωπικού και η μέριμνα για τη διεκπεραίωση θεμάτων πειθαρχικής διαδικασίας.
- Η διακρίβωση των αναγκών εκπαίδευσης και επιμόρφωσης του ανθρώπινου δυναμικού που υπηρετεί στην Αρχή και ο προγραμματισμός της διαρκούς εκπαίδευσης αυτού.
- Η εισήγηση για τον προγραμματισμό των αναγκών σε προσωπικό, την ορθολογική κατανομή αυτού μεταξύ των οργανικών μονάδων της Αρχής καθώς και η διενέργεια των απαιτούμενων διαδικασιών στελέχωσης της Αρχής.
- Ο συντονισμός των δράσεων στοχοθεσίας στο πλαίσιο εφαρμογή του συστήματος Διοίκησης με Στόχους.
- Η εφαρμογή των διατάξεων για την αξιολόγηση του προσωπικού.
- Η τήρηση και επικαιροποίηση αρχείου υλικών, υπηρεσιών και Μητρώου προσωπικού.
- Η μέριμνα για την καθαριότητα και την ασφάλεια του κτηρίου όπου στεγάζεται η Αρχή, αλλά και την εν γένει καλή κατάσταση και καλή λειτουργία των υποδομών αυτού.
- Η μέριμνα για την κίνηση, τη συντήρηση και την επισκευή των οχημάτων της Αρχής.
- Η εκτέλεση, σε συνεννόηση με τον Πρόεδρο, των πάσης φύσεως εξωτερικών εργασιών.